marți, 10 decembrie 2019

Jurnal de decembrie

ASTAZI:  10 decembrie, mai sunt 15 zile pana la Craciun, a trecut timpul incredibil de repede, nu-mi vine sa cred....

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru schimbarile facute in casa, cateodata prind tare bine :) parca iti dau si o alta stare de spirit.

MA GANDESC: ca e totusi cald pentru aceasta perioada, cand vad acest soare minunat ma gandesc mai mult la primavara decat la brad impodobit :)

SPER: sa intilnim Craciunul bucurosi, voiosi cu sufletul curat si constiinta impacata :)

CITSEC: "Aviatorul" de Evgheni Vodolazkin, sunt bucuroasa ca am gasit varianta gratuita pentru Kindle :). La anul sper sa gasesc din ce in ce mai multe carti in varianta electronica, doar asa o sa-si merite investitia.

IN BUCATARIE: paine prajita si cafea :) iar pentru pranz avem o supa crema de legume si crutoane.

CE MAI MESTERESC: intentionez sa reconditionez, sa vopesc in alb o masuta  mica si veche din lemn, daca rezultatul e frumos o sa pun bradutul de Craciun pe ea.

IN CASA: e cald si bine, soare in geam, nu am apucat sa ne luam jaluzele, saptamana asta neaparat trebuie sa facem rost de ele.

AZI: vreau sa profit de faptul ca mi-am luat liber si dupa ce pun rufele la uscat ma duc in oras in cautare de cadouri pentru cei dragi.

VREAU: sa fac liste cu ce mai am de facut pana la Craicun, sa vad ce pot face acum, ce las pentru saptamana viitoare, in functie de urgente :)

AM INVATAT: sa-mi vizualizez viata fara ceea ce imi este foarte drag, e un exercitiu foarte bun sa invat sa apreciez ceea ce am.

SAPTAMANA CARE A TRECUT: ne-am mutat in casa proaspat renovata, e bine, e frumos, e mult alb asa cum mi-am dorit. Am condus mult, sotul meu a ramas fara permis, a trecut pe rosu la semafor :( si a trebuit sa salvez situatia sa merg cu el peste tot unde avea nevoie.

UN CITAT PREFERAT: 

"Nu vreau evenimente noi, las'sa existe ceea ce este deja, ce e putin? "

din cartea Aviatorul :) o fraza atat de simpla care mi-a cazut cu tronc la inima, mi-ar  placea sa o spun mai des.


IMI PLAC:  momentele petrecute cu cei dragi, cand ne connectam, momente in care nu e loc de televizor sau telefon, imi plac convorbirile spontane despre tot felul de lucruri, destainuirile, imbratisarile si zambetele :) 

CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 


Peisaj care corespunde cat de cat cu anotimpul in care suntem 


Prima cafeluta in casa proaspat renovata.
 Sunt fericita ca am un cuptor nou, o sa-l folosesc la cozonaci :D
__________

De cateva zile mananc destul de multa painea prajita, 
si pun pe ea tot ce gasesc prin frigider :))
___________________________

Vin fiert, cald si aromat :), rasfat pentru serile de iarna.

O saptamana minunata sa aveti si spor in toate!

2 comentarii: