vineri, 26 iulie 2024

O mică reorganizare

 

Eu mă pregătesc pentru toamnă, poate ca este prea devreme, dar la cum se scurg zilele în calendar, simt ca septembrie vine cu pași rapizi.

Mi-am propus ca până  în septembrie, când va începe grădinița, fetița mea să aibă deja camera ei și să se obișnuiască cu această nouă noțiune pentru ea.  Învață să-si facă  curățenie în camera, să-și aranjeze jucăriile, hainele, atât cat poate ea la 2 ani și 10 luni.

Ca să se obișnuiască, am mutat toate jucăriile și activitățile de joacă și citit din camera de zi în camera ei. Rezultatul a fost favorabil, livingul nu mai arată ca un loc de joacă, coșurile cu jucării, cărțile toate s-au mutat într-o cameră pentru copii, oferindu-mi mie un loc aerisit și curat unde nu mă împiedic de vre-o păpușă sau altă chestie mică care să-mi intre în talpă :))) 





Această schimbare a tras după ea altele, am  reorganizat dormitorul nostru, deși nopțile mă mai plimb dintr-o cameră în alta când aud “mamiii… unde ai plecat?” :))) Eu sunt optimistă și mulțumită de decizia luată. 

A apărut un spațiu pentru cărțile mele, a venit momentul să le șterg de praf, să le scot de prin saci, să le pun pe raft, acolo unde le este locul.


Deși stăm de 3 ani aici la casă, nu am avut timp să mă ocup de cărți, le avem prin diferite locuri, prin saci, prin cutii, in pod. A fost un moment plăcut să le revăd pe toate, să le trec prin amintiri, să revăd locul unde citeam, anumite notițe… Cărțile, ceva ce nu ar trebui să lipsească din nici o casă. 

Parcă acest dulăpior cu cărți da o altă vibrație casei noastre, cum am putut sta fără el până acum…

Priza de sus era pentru televizor, cat de bine ca am renunțat la el, o voi acoperi cu un tablou.

Mai am ceva de muncă, să mut hainele în dormitorul nostru să fac curat la niște materiale pentru școală, să mai sortez jucării, haine… Am multă treabă, nu e timp de relaxare :)))


Voi cum vă pregătiți pentru toamnă?

2 comentarii:

  1. Spor sa ai.Totul arată minunat ! Poate pe viitor dorești să faci o postare in care spui ce cărți nu-ți lipsesc din casa sau pe care le recomanzi !
    Și eu trebuie sa fac niste schimbări ,vine bebe 3 (fetița) așa că ori o să-i facem o cameră numai pentru fetița mare (7ani) ori o cameră pentru amândouă fetițe (3 ani și 7 ani) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu plănuiesc să mă ocup de casă mai îndeaproape. Până acum am rămas la stadiul de...intenție.

    RăspundețiȘtergere