marți, 30 iulie 2024

Zile de vară



S-a mai răcorit, dar de plouat a plouat puțin, pământul inca este însetat de apă. 

Se ivesc pe ici pe colo frunze si iarbă uscată, acestea mă duc cu gândul la toamnă. Daca mai bate și un vânticel care îmi aduce la picioare frunze îngălbenite, mă simt de parcă as fi in septembrie. Trebuie să verific sacul aspiratorului de frunze, toamna trecută a fost unealta mea de baza.

În grădina roșiile parcă se petrec, sau cel puțin așa îmi dau impresia. Smochinul este foarte rodit, abia aștept să mâncăm din el, părul si el plin de fructe suculente și sănătoase, prunele au suferit și cred ca au o boală netratată, la anul o să fiu mai riguroasă în îngrijirea lui.



Zilele acestea am început să facem scurte vizite la grădiniță, pentru acomodare, pare destul de încântată, am o mică nostalgie ca se rupe de mine, dar cred ca este un sentiment normal și trecător.

La somnul de prânz îmi beau cafeaua, pregătesc ceva pentru cină, mai strâng prin casa lucruri, iar după-amiezile mi le petrec in grădină, strâng fructele care au căzut din pomi, tund gazonul, ud plantele care au mai rezistat secetei.

Acum cat ne mai bucurăm de programul lejer pe care îl avem, ne bălăcim în piscinuta, citim cărticele, ne dam în leagăn, mergem să călărim, admirăm animăluțele și insectele, toată natura din jurul nostru, gustăm crudități de prin grădină.




Încerc să împletesc timpul petrecut cu fetița mea și cel dedicat treburilor casnice. Nu tot timpul găsesc un echilibru, dar în mare parte ne descurcăm și ajungem la un compromis.




Până să începem oficial școala și grădiniță mi-ar plăcea să mergem pentru câteva zile la munte. Deja simt în piept aerul proaspăt și răcoros…

Voi ce ati vrea sa mai bifati pana la sfarsitul verii?



2 comentarii:

  1. E foarte frumos la voi!
    Sa vă bucurați in continuare de lucrurile acestea!
    Și fetița mea începe anul asta la grădiniță însă deocamdată îmi spune că nu vrea,am avut o încercare toamna trecută și câțiva copii au umplut o cu îmbrățișări și pupici și ei nu-i place să-i fie invadat spațiul personal de toată lumea

    RăspundețiȘtergere