joi, 11 iulie 2024

Roadă


După vacanța la mare ne-am întors acasă.

În timp ce mașina de rufe spăla toate cele din bagaje iar fetița mea povestea cu prietena ei din vecini, bucuroase ca se revăd, eu am dat fuga in grădină să văd cum stau lucrurile acolo. Mare mi-a fost bucuria…








Am gustat cu poftă din toate roadele. Am făcut cu nerăbdare o delicioasă salată de roșii, murele sunt foarte dulci anul acesta, piersicii sunt atât de suculenți, aromați și dulci… 
Unele plante au avut de suferit, un chiparos s-a uscat de tot, trifoiul nu a răsărit peste tot,  câteva crengi s-au rupt de la prea mult rod, gazonul s-a uscat în ulene zone, dar natura își are legile ei și noi o iubim și ne bucurăm de ea așa cum este.
Este vara, grădina deja și-a aratat potențialul ei, dar pentru anul viitor, să fim sănătoși și să ajungem cu bine am foarte multe idei de implementat.  Mi-am făcut notițe, mi-am salvat denumiri de plante pe care mi le doresc în grădina mea, analizez să găsesc locul potrivit pentru fiecare.

Mi-a fost dor de colțișorul meu de relaxare, să-mi beau cafeaua la umbra răcoroasă a nucului si îmbătată de parfumul florii “mânuța Maicii Domnului” care se cățăra cu succes pe un stâlp al terasei.
Imi sună în minte o frază atât de reprezentativă pentru  starea mea de acum , din acatistul de mulțumire…
“Ce bine e la tine pe pământ și câtă bucurie e să fii oaspetele tău…”

Un comentariu: