luni, 15 iulie 2024

Prea cald…

 


Este atât de cald afară, mă doare sufletul pentru vegetație, arde totul, oricat aș uda la rădăcină, frunzele parcă sunt pârjolite.

Unele plante din grădină au avut de suferit iremediabil. Îmi pare rău pentru ca toamna și primăvara am investit mult în tot felul de plante și arbuști, sper să rămân cu ceva după aceste temperaturi înalte.

În casă vrem să facem o mică reorganizare a camerelor. Fetița noastră a crescut, deja doarme singură, așa ca e momentul să aibă camera ei. Am comandat mobilă și vom organiza dormitorul nostru și dormitorul ei. Pătuțul aproape l-am demontat, urmează să fie depozitat în pod pâna la următorul bebeluș :))) 

 

După ce adoarme la prânz, îmi ofer un moment de odihnă cu o felie de pepene rece, în mica mea poienița de sub măr.


“Ne-am înfruptat din roadele bine înmiresmate și dulci, ca din mierea cea parfumata…” (acatist de mulțumire)


Stropitoarea este prietena mea cea mai bună în aceste zile toride, cu ajutorul ei salvez grădina. Îmi notez în continuare de ce sunt mulțumită în grădină și ce nu a mers, ca să nu mai repet la anul. Unul din lucrurile importante este să-mi instalez sisteme de irigare în solar, pe parcela de căpșuni și în alte zone ale grădinii. Pentru vara acesta, fiind primul an de grădinărit mă gândeam să nu fac o investiție prea mare și să rămână totul abandonat, nu știam dacă va merge, dacă voi avea timp să mă ocup de toate, dar a fost foarte bine. Sistemul de irigare mi-ar salva timp, și ar reduce din plimbările mele prin grădină cu stropitoarea în mână.
O grădină verde vă doresc! 

3 comentarii:

  1. Un Iulie cam fierbinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. si la mine rezista foarte greu plantele, nici apa nu prea avem

    RăspundețiȘtergere
  3. Și la mine rezista greu plantele: dovlecei anul asta a avut rod puțin, castraveți se usucă,ardeii se vestejesc cu toate că îi udam prin picurare că și roșiile,sper sa mai reziste și ele,ardei iuți rezista însă fasolele sau uscat și urmează și 🌽 care este micuț!
    Pătrunjelul și el are de suferit, morcovi încă rezista și ei dar văd că ceva îi mamanca in pământ!
    Zile răcoroase sa aveți parte.

    RăspundețiȘtergere