vineri, 5 iulie 2024

Vacanța la mare

Aveam nevoie urgent de o astfel de vacanță la mare. M-am odihnit din plin, am dormit, am mâncat tot felul de delicatese, am stat la soare, am adunat scoici și pietricele.



Am admirat peisajul minunat, mirosul, sunetul valurilor, forfota și zgomotul de pe plajă toate mi-au încărcat bateriile.




Mi-ar fi plăcut să iau o carte și pentru mine, să citesc pe plajă cat fetița se juca în nisip, dar din păcate am luat doar pentru ea :)). Nu a fost așa de rău, din cărticele ei am mai  aflat câteva lucruri noi despre lumea marină.




Această pagină nu este despre lumea marină, dar mi-a plăcut atât de mult în cat mi-am propus să fac și eu așa când ne întoarcem, în mijlocul dezastrului să fac o pauză și să mă bucur :D

Mobilizarea și toate nuanțele organizatorice nu m-au făcut să plec entuziasmată în această vacanță, mai ales ca ultimele două vacanțe nu mi-au lăsat o stare de bine, fetița era mică, jumătate de bagaj doar cu scutecele, era alăptată, mâncarea pentru ea  tot îmi dădea bătăi de cap, nici nu mergea foarte echilibrată, nu aș mai pleca în vacanță cu un copil sub 2 ani :))
Ne întoarcem acasă, sper ca grădina noastră nu arată foarte rău dupa aceste câteva zile în care am lipsit. 

 

2 comentarii: