joi, 10 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022-ziua 1

 

Incerc sa particip si eu la provocarea blogonoiembrie, lansată se Irina :). Mulțumim, este o ocazie sa fim mai aproape, blog lângă blog 😁

Astăzi am stat mult afara, a fost o zi de toamna minunata. 

Am descoperit de curând un vlog rusesc, care abordează din punct de vedere psihologic diferite probleme care apar in cadrul unei familii odata cu apariția copiilor, dar nu numai.

Astăzi am ascultat despre epuizarea mamelor, cât de important este sa ne punem pe primul loc, sa fim încărcate emoțional, fizic si spiritual ca sa putem da mai departe din resursele noastre. O sa mai ascult odata si o sa vin cu sfaturi concrete, acțiuni pe care merita sa le facem ca sa scăpăm de epuizare, sa avem o stare buna, atât pentru noi cât si pentru membrii familiei.

2 comentarii:

  1. ma bucur mult ca ai revenit!!foarte interesant, sa ne povestesti si noua mai multe.Asa cred si eu, Dumnezeu, noi, cei dragi , serviciul, etc, cam asta e ierarhia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca mi-a venit din nou inspirația sa scriu pe blog. Mulțumim pentru provocare!

      Ștergere