vineri, 11 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022-ziua 2


Astăzi am făcut sirop de cătina, mi-a dat vecina mea drăguța un kg. Este acrișor, îl beau decât eu, restul membrilor nu le place gustul, mai bine, o sa fiu eu mai sănătoasă si o sa pot sa-i asist pe ei in caz de răceala :))

Vremea în zona noastră 


Am cam făcut o obsesie pentru rutina de seara, cea din postarea “electrocasnicele si timpul unei mamici” mi-am dat seama când nu am putut sa dorm pana nu le-am făcut pe toate după plan. De aceea am introdus o zi in care nu fac nimic, nimic, nimic din cele casnice, sa ma conving ca nu se intimpla nimic dacă rămâne ceva nefăcut, sa învăț sa fiu bucuroasa in dezordine. Si asa am făcut! După ce a adormit bebelina am luat un bol cu ceva de ronțăit si am stat la povesti cu soțul.

Un citat de Cuviosul Paisie Aghioritul

Femeile din Farasa nu se uitau la amănunte. Trăiau bucuria călugăriei. Şi dacă, de pildă, pătura nu era bine întinsă şi atârna puţin într-o parte, şi i-ai fi spus: “Îndreaptă pătura!”, ea ţi-ar fi răspuns: “Te împiedică la rugăciune?”. 

Mi-ar prinde bine sa citesc mai des aceste cuvinte.

2 comentarii:

  1. pe mine dezordinea nu ma deranjeaza, se mai intampla sa fii obosit, sau sa n-ai chef o zi doua.Mi se pare problema cand dezordinea devine mizerie.Cand stai acasa e mai greu sa nu faci, ca le vezi si iti stau pe creier, dar cand incepi serviciul...uneori vin asa obosita ca poate sa se darame si casa , ca nu fac nimic :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, le văd si chiar îmi stau pe creier :)))

      Ștergere