marți, 29 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 20

Astăzi a plouat.  Acum pe seara tot se mai aude cum plouă. Dimineața am reușit sa ne plimbam și sa ne umplem de noroi :)) Mi s-a adăugat încă o treaba, sa curaț cizmele dupa plimbare.
Am reușit sa adun o geanta cu haine pentru vecina mea însărcinată.
Nucul nostru din spatele casei a ramas fără nici o frunza, a dat bruma și au căzut toate.
Am reușit sa plec cu bebelina în oraș si sa conduc eu mașina, la dus a fost bine, la drumul de întoarcere nu prea :))
Mâine e sărbătoare, SF. Andrei, o sa mergem la biserica din sat. Dacă nu ploua iau carutul, dacă ploua iau mașina, deși îmi place mai mult sa ma plimb pe jos si sa admiram gospodariile si casele de prin sat.

Urgent trebuie să-mi fac un plan de pregătiri pentru Crăciun.

O seara liniștita sa aveți!

Un comentariu:

  1. La fel de urgent ar trebui să fac și eu planul de pregătiri... Cum, necum în ultimele zile am cam (prea) evadat din realitatea de fiecare zi citind. :)

    RăspundețiȘtergere