vineri, 25 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 16

Astăzi sunt trista, au plecat părinții mei. De când sunt mama ma uit cu si mai multă dragoste si duioșie la ei, ne vedem  destul de rar si de fiecare data mi se pare ca parca au mai îmbătrânit. Mi-a prins tare bine venirea lor, m-au încărcat cu o dragoste pe care doar un părinte poate sa ți-o dea. Când mai creste bebelina o sa mergem si noi pe la ei.
Vremea a fost posomorâtă, la fel ca si mine, a bătut vantul. 
Astazi am avut un program obișnuit, cu plimbări pe-afara, cu somn la prânz. Părinții mei și-au pregatit bagajele, eu le-am făcut o gustare sa o aibă cu ei la pachet pe drum. 
Am făcut paine cu făina de hrișca si sunt tare bucuroasa ca mănâncă si bebelina din ea, pare sa îi placă.

Acum o sa ma pun la somn, sa apuc sa dorm un pic, simt ca pana la următoarea trezire nu mai e asa mult.

Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa va ajute sa va vedeti mai des si sa va bucurati unii de altii mult timp.
    Daniela, interesanta ideea de paine cu faina de hrisca. Poti posta, te rog, reteta ei? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere