miercuri, 16 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 -ziua 7

Azi dimineața mi s-a adus cafeaua în pat. Obligat, forțat, pentru ca le-am zis ca altfel nu ma pot da jos, atât de obosita eram, as fi acceptat dacă mi se dădea din acea cafea cu lingurița, ca la bolnavi :)))
Afara se răcește, e din ce in ce mai posomorât. 
La noi in curte se fac lucrări de toamna.
Eu am nevoie de mai multă energie, plimbările pe-afara sunt însoțite neaparat de o cafea sau ceva dulce mâncat pe la spatele bebelinei :)))
Sfântul Ioan Gură de Aur: Să-I încredinţezi toate problemele tale lui Dumnezeu! Doar atât să zici:
Viaţa noastră este plină de tulburare şi nelinişte. Cu toţii suntem îngrijoraţi, cu toţii suntem nemulţumiţi, cu toţii ne plângem, fie că suntem bogaţi sau săraci, stăpânitori sau oameni simpli. Dar tulburarea şi grija nu se datorează atât situaţiilor exterioare şi condiţiilor de viaţă, cât neorânduirii şi bolii noastre sufleteşti. Aşa cum ochiul bolnav vede întuneric şi în cea mai puternică lumină, la fel şi sufletul bolnav este tulburat chiar şi când este linişte. Să-I încredinţăm toate problemele noastre lui Dumnezeu şi să credem că nimic nu este al nostru, să rămânem indiferenţi la slava oamenilor şi să dorim să-I plăcem numai Domnului, şi astfel vom fi liniştiţi chiar şi când asupra noastră se va abate cea mai îngrozitoare vijelie.
(Sfântul Ioan Gură de Aur, Problemele vieții)

2 comentarii:

  1. Cum fac sa mă abonez la dumneavoastră ,nu îmi apar postările pe Gmail?
    Sănătate multă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur dacă găsești ceva util pe blogul meu, măcar o stare de bine dacă îți aduce citirea lui tot ma bucur. Sunt cam atehnica, dar cred ca la lista de lecturi

      Ștergere