miercuri, 23 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022-ziua 14


 Ieri ziceam ca mi-am recitit pe blog, postările din anii trecuți, în foarte multe locuri am găsit această dorința de a sta la casă :) Dupa cum am mai zis, maternitatea a venit cu trăirile ei intense și nici nu am observat cum  visul mi s-a îndeplinit. Mi-a ascultat Dumnezeu rugăciunile si acum ne bucurăm si de căsuța, si de curte, si de natură, asa cum îmi doream. Parca stam de o viața aici, nici urma de nostalgie nu am după vechea locuință. Acum nu ne rămâne decât sa ne rugam pentru sănătate sa putem îngriji tot ce avem prin curte :)
Astăzi a fost posomorât afara, dar plăcut, nici prea frig, nici prea cald, fără ploaie, fără soare, fără vânt. Asa cum e și omul câteodată, nici prea vesel, nici prea trist, nici prea vorbăreț, mai mult pe gânduri, asa a fost vremea astăzi :))
Nu știu de ce, dar toată ziua mi-a sunat in minte melodia “Sara pe deal” :)) pâna si bebelinei i-am cântat pînă a adormit. 
Îmi este greu sa ma decid care fragment din Cartea Filocaliilor să-l las astăzi pe blog, sunt atât de multe, si toate pline de înțelepciune: 
“Scriptura zice ca cel ce vă face vouă nedreptate nu vă face vouă, ci Duhului Sfânt care locuiește în voi”(2 Tim. 1,14) Nu te întrista deci pentru o paguba omeneasca. Căci nu te va lipsi Domnul de cele ce ai nevoie. Fiindcă el însuși a zis: “Știe Tatăl vostru cel ceresc de ce aveți trebuința înainte de a-i cere” (Mt. 6,8). Ci caută Împărăția lui Dumnezeu, făcând faptele ei, și toate acestea “ți se vor adăuga ție”. Și, dacă suferi puțin din lipsa mijloacelor, vei afla cu îmbelsugare înaintea ta toate bunătățile din voia lui Dumnezeu. Adu-ți aminte ca s-a scris: “Cei ce voiesc sa viețuiască după Hristos Iisus vor fi prigoniți” (2 Tim. 3,12). Dar iarăși zice: “Bucurați-vă în Domnul totdeauna când ajungeți în felurite încercări” (Iacov 1,2). Aceasta este prigonirea si acestea, ispitele. Dar răbdă-le cu curaj si cu credință si Dumnezeu se va slavi prin tine. Căci răbdarea îl face pe om probat. Iar nădejdea nu rușinează. [Varsanufie si Ioan, XI, 599-600]

Va doresc ce-mi doresc și mie: răbdare si nădejde! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu