marți, 1 noiembrie 2022

Natura din jurul nostru

 


Toamna trecută ma plimbam pe străzile din  centrul orașului, in zgomot de mașini, prin piețe, prin magazine, cu bebelina atârnată de mine într-un marsupiu. Toamna aceasta ma găsește în mult visata noastră curte, alergând cu cafeaua in mâna după aceeași bebelina, de data aceasta mult mai energica și curioasa. Totul se schimba atât de repede! In perioada cât am fost absenta pe blog, s-a construit casa, ne-am mutat, ne-am luat un pisic, și ne-am început traiul cât mai aproape de natura, asa cum ne-am dorit demult. Va las câteva poze cu împrejurimile și momentele noastre frumoase!





Pe voi unde va găsește toamna aceasta?



Un comentariu:

  1. Ce frumos!! 🍁🍂

    Pe mine mă găsește într-un frumos sat din Ardeal, într-o curte plină de pomi care acum se "dezbracă" de frunzele bogat colorate. Mereu alături de băiețelul nostru de un anișor. Încă nu merge, dar curând o să avem mai mult de lucru. 😁 Nu se compară viață de la oraș cu cea de la sat! Nu aș mai rezista psihic într-un oraș...

    V-am descoperit de curând și mă bucur mult. La cât mai multe postări.

    Doamne-ajută. 🙏

    RăspundețiȘtergere