duminică, 27 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 18

Astăzi este duminica, din păcate nu am prins deloc sfânta liturghie, am ajuns tîrziu, preotul era pregatit sa plece, s-a întors din drum ca sa o împărtășească pe bebelina.
Ca de obicei noi ne-am plimbat prin curte, am scormonit prin pământ, am adunat pietricele, frunze, am alergat după motan.
Am fost la cumpărături, totul s-a scumpit, parca ma cuprinde asa o teama pentru viitor.
Seara am ieșit în oraș sa sărbătorim o aniversare. În sfârșit am mîncat si eu pe saturate, bebelina avea alte interese asa ca m-a lăsat în pace o perioada. Acasă, în toată rutina de zi cu zi, mănânc cum apuc si ce apuc, mai tot timpul îmi este foame :))) 
Mi se închid ochii de oboseala…
Va doresc săptămâna minunata si pentru cei care merg la serviciu si pentru cei care raman acasa. 

2 comentarii: