sâmbătă, 26 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 17

Azi dimineața am prins un răsărit minunat. Nu am băut cafeaua pe terasă, a fost fooarte frig, dar am admirat totul din casă de la caldurică.
Sunt ultimele zile de toamna, mai savurăm un pic din anotimpul colorat. 
Astăzi nu mi-a sporit nimic, am fost cam apatică, m-a durut capul. Am ieșit prin curte, ne-am plimbat pe străzi. Soțul meu a fost plecat o săptămâna in interes de serviciu, am de spălat, de uscat si de aranjat un geamantan de haine.
Părinții mei au ajuns cu bine acasă la ei.
Mâine e duminica, o sa mergem la biserica din sat, seara avem o aniversare in familie. Trebuie să-mi adorm bine bebelina la prânz, sa fie in forma seara.
Vreau să încerc sa fac paine cu făina de alac, cea cu făina de hrișca a avut succes :)
Un sfârșit de săptămâna minunat sa aveți!

Un comentariu: