duminică, 20 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 11

E duminica, am fost de dimineața la biserica sa o împărtășesc pe bebelina. Din liturghie nu apuc mare lucru, mai mult la final, si îmi lipsește foarte mult sa particip la o liturghie de la început pâna la sfârșit. Oricum rugăciunile pe care le mai prind mi se par cele mai minunate; când nu mănânci mult timp ciocolata, și un cub de zahăr ți se pare delicios :) Asa e si la mine acum cu Sf. Liturghie. O sa crească si lucrurile se vor schimba.

Astazi am urcat la volan după o luunga pauza de la condus. Vreau sa mai incerc sa merg doar eu cu bebelina, drumuri scurte, trebuie sa inventez ceva sa stea cuminte acolo in scăunel, cât conduc eu. 

A plouat aproape toată ziua. Trebuie neaparat sa comand o salopeta impermeabilă, bebelina sta doar la ușa cu încălțămintea în mâna, sa nu te bată gândul sa ieși fără ea afara ca e sfârșitul lumii :))

Parintii mei mai stai câteva zile la noi. Asa ca ma bucur de ei cât pot de mult. Tatăl meu ne-a plantat ceapa, usturoi, căpșuni, a mai făcut câteva modificări prin curte, ca sa fim pregătiți de venirea primăverii :) 

Tot din Cartea Filocaliilor, un fragment foarte frumos:

“ Un fir mic de păr tulbura ochiul; o grija mică alungă liniștea. Căci liniștea este lepădarea gândurilor si renunțarea la grijile îndreptățire …

Cel ce voieste sa înfățișeze lui Dumnezeu o minte curată și e frământat de griji este asemenea celui ce și-a legat tare picioarele si încearcă sa umble repede.

Rari sînt cei ce au învățat până la capăt filozofia privitoare la lume. Iar eu spun ca mai putini sînt cei ce cunosc cu adevărat filozofia linistii celei după Dumnezeu. Cel ce nu cunoaște încă pe Dumnezeu nu e pregătit pentru liniștire si se supune multor primejdii. Liniștea îi înăbușă pe cei necercați. Căci, negustând dulceața lui Dumnezeu, își pierd vremea în robiri, în împrăștieri, în trândăvii și risipiri.” Sf. Ioan Scararul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu