miercuri, 30 noiembrie 2022

Blogonoiembrie 2022 - ziua 21

Am ajuns cu bine si la ultima zi de blogonoiembrie :) A fost o provocare foarte interesantă, cu siguranța voi mai participa si la anul, mulțumim Irina :)

Afara a fost destul de posomorât.
Este sărbătoare, am fost la biserica, am reușit sa prindem o mică parte din liturghie :)

Treburi prin casa nu mai am foarte multe. Pana la sfârșitul săptămânii voi avea deja un plan, am agenda lângă mine, cum termin postarea voi face câteva notițe si săptămâna viitoare ma apuc încet de mici pregătiri pentru Crăciun. Ce știu sigur este ca voi opta pentru cele mai simple retete, pentru cele mai putine decorațiuni (bradul este mai mult decât suficient), curățenia nu va fi mai multă decât cea de întreținere pe care o fac zilnic (perdele, lustre si covoare nu avem) asa că treburile se simplifica mult. 


2 comentarii: